Nieuws

​Service energieleveranciers verbeterd

2014-04-07

"Service energieleveranciers verbeterd"

De Vlaamse Regulator van de Elektriciteits- en Gasmarkt, kortweg VREG, zegt dat het de goede richting uitgaat met de dienstverlening van energieleveranciers. Dat concluderen zij uit het dalend aantal klachten.

Aantal klachten daalt

"Hoe presteert de energieleverancier? Dat kan gemeten worden aan de hand van het aantal klachten dat klanten hebben tegen hun energieleverancier en dat doorstroomt naar de Federale Ombudsdienst voor Energie en naar het VREG", klinkt het in hun persbericht. "Het gaat over klachten die eerst bij de energieleveranciers zelf ingediend werden maar daar niet of niet naar tevredenheid zijn afgehandeld. De zogenaamde tweedelijnsklachten. Dat aantal daalde sterk in 2013."

Hoe goed scoort jouw leverancier?

Dankzij de Servicecheck kan jij nagaan hoe goed een bepaalde leverancier scoort.

[bron: www.livios.be]

Bekijk het nieuwsoverzicht

© Woonwinkel Midden-Limburg | Disclaimer